Kunngjøring av planvedtak – endring av detaljregulering for Sjøbodvik-Hoven, planID 201611

Lindesnes kommune har vedtatt endring av detaljregulering for Sjøbodvik-Hoven, planID 201611. Frist for innsendelse av klage er 6. september 2025.
 

Årsak til detaljregulering

Hensikten med endringen er å tilrettelegge for at tilbygg kan få samme takvinkel som hovedbygg, og at en annen tomt kan utformes med bedre terrengtilpassing enn gjeldende regulering åpner for.

Plandokumenter og planbehandling

Plandokumentene er tilgjengelig i kommunens planregister fra 16. august. Der finner du også oversikt over behandling av planen med tilhørende dokumenter. 

Planregisteret med plandokumenter finner du her

Kunngjøring av plan - klage

Du kan klage til kommunen hvis du er uenig i vedtaket. Klagen må sendes innen 3 uker fra dagen brevet ble mottatt. Det holder at klagen er sendt i posten før fristen går ut.

Klagen skal sendes skriftlig til den som har fattet vedtaket.

En klage skal inneholde:

  • Vedtaket det klages over
  • Den eller de endringer som ønskes
  • Årsaker til klagen
  • Dersom du klager så sent at det kan være uklart for oss om du har klaget i rett tid, må du også oppgi når du mottok denne meldingen.

Klagen kan sendes til:

  • E-post: post@lindesnes.kommune.no
  • Brevpost: Lindesnes kommune, Teknisk forvaltning, Nordre Heddeland 26, 4534 Marnardal. Merk med “Klage på vedtak og plan-Id.”

PlanID: 201611

Innspill må sendes inn innen 6. september 2025.

Søk etter sak i våre innsynsløsninger

  • Postliste: søk med 25/02089
  • Politiske møter og saksbehandling:  søk med planID 201611
  • Kommune-TV: søk med planID 201611