Kunngjøring av planvedtak – endring av detaljregulering for Marnarkrysset (PlanID 201912)

Frist for innsendelse av eventuell klage er 12. juli 2025. Lindesnes kommune har vedtatt endring av reguleringsplan for Marnarkrysset.

Årsak til detaljregulering

Formålet med planendringen er å tilrettelegge for ny virksomhet. Endringen innebærer en økning av bebygd areal (BYA), samt en omstrukturering av trafikkløsningen for virksomheten bl.a. for å få mer trafikksikker løsning for varelevering. 

Plandokumenter

Plandokumentene er tilgjengelig i kommunens planregister. 

Kunngjøring av plan - klage

Du kan klage til kommunen hvis du er uenig i vedtaket. Klagen må sendes innen 3 uker fra dagen brevet ble mottatt. Det holder at klagen er sendt i posten før fristen går ut.

Klagen skal sendes skriftlig til den som har fattet vedtaket.

Klagen kan sendes til:

  • E-post: post@lindesnes.kommune.no
  • Brevpost: Lindesnes kommune, Teknisk forvaltning, Nordre Heddeland 26, 4534 Marnardal. Merk med plan-Id.

En klage skal inneholde:

  • Vedtaket det klages over
  • Den eller de endringer som ønskes
  • Årsaker til klagen
  • Dersom du klager så sent at det kan være uklart for oss om du har klaget i rett tid, må du også oppgi når du mottok denne meldingen.

PlanID 201912

Innspill må sendes inn innen 12. juli 2025.
 

Søk etter sak i våre innsynsløsninger

  • Postliste: søk med 25/01314
  • Politiske møter og saksbehandling:  søk med PlanID 201912
  • Kommune-TV: søk med PlanID 201912