Kunngjøring av planvedtak: Detaljregulering for Skinsnes - veier (planID: 202407 )

Frist for innsendelse av eventuell klage er 10. januar 2026. Lindesnes kommune har vedtatt endring av reguleringsplan for Skinsnes - veier.

Hensikt med planarbeidet

Detaljreguleringsplanen har til hensikt å koordinere trafikkløsninger, fremkommelighet og trafikksikkerhetstiltak på Skinsnes, med mål om gjennomføring i takt med annen utbygging i området. 

Plandokumenter

Plandokumenter er tilgjengelig i kommunens planregister
 

Kunngjøring av plan - klage

Du har 3 uker på deg til å klage etter at du har fått beskjed om et vedtak. Hvis vedtaket blir kunngjort offentlig, starter fristen den dagen det først ble publisert. Her kan du lese mer om klagefrist - lovdata.no/Forvaltningsloven.

Klagen skal sendes skriftlig til den som har fattet vedtaket.

En klage skal inneholde:

  • Vedtaket det klages over
  • Den eller de endringer som ønskes
  • Årsaker til klagen
  • Dersom du klager så sent at det kan være uklart for oss om du har klaget i rett tid, må du også oppgi når du mottok denne meldingen.

Klagen kan sendes til:

  • E-post: post@lindesnes.kommune.no
  • Brevpost: Lindesnes kommune, Teknisk forvaltning, Nordre Heddeland 26, 4534 Marnardal. Merk med “Klage på vedtak og plan-Id.”

PlanID: 202407

Innspill må sendes inn innen 10. januar 2026. 

Søk etter sak i våre innsynsløsninger

  • Postliste:  søk med 24/04574
  • Politiske møter og saksbehandling: søk med planID 202407
  • Kommune-TV: søk med planID 202407