Kunngjøring av planvedtak: Endring av detaljreguleringsplan for Sånum B12 (PlanID 202003)

Frist for innsendelse av eventuell klage er 12. juli 2025. Lindesnes kommune har vedtatt endring av reguleringsplan for Sånum B12.

Årsak til detaljregulering

Endringen gir mulighet for å dele opp en tomt, og det gis mulighet for to tomannsboliger i stedet for en. Det gjøres også en mindre justering av tillatt kotehøyde for topp gulv. 

Plandokumenter

Plandokumentene er tilgjengelig i kommunens planregister

Kunngjøring av plan - klage

Du har 3 uker på deg til å klage etter at du har fått beskjed om et vedtak. Hvis vedtaket blir kunngjort offentlig, starter fristen den dagen det først ble publisert. Her kan du lese mer om klagefrist - lovdata.no/Forvaltningsloven.

Klagen skal sendes skriftlig til den som har fattet vedtaket.

En klage skal inneholde:

  • Vedtaket det klages over
  • Den eller de endringer som ønskes
  • Årsaker til klagen
  • Dersom du klager så sent at det kan være uklart for oss om du har klaget i rett tid, må du også oppgi når du mottok denne meldingen.

Klagen kan sendes til:

  • E-post: post@lindesnes.kommune.no
  • Brevpost: Lindesnes kommune, Teknisk forvaltning, Nordre Heddeland 26, 4534 Marnardal. Merk med “Klage på vedtak og plan-Id.”

PlanID 202003

Innspill må sendes inn innen 12. juli 2025.

Søk etter sak i våre innsynsløsninger

  • Postliste: søk med 25/00310
  • Politiske møter og saksbehandling:  søk med PlanID 202003
  • Kommune-TV: søk med PlanID 202003