Kunngjøring av planvedtak: Endring av detaljregulering for Sånum (planID 33)

Lindesnes kommune har vedtatt endring av detaljregulering for Sånum. 

Frist for innsendelse av klage er 29. november 2025. 

Årsak til detaljregulering

Hensikten er å endre tomtestrukturen på to eiendommer, slik at det blir tre tomter. Endringer er å anse som fortetting i eksisterende boligbebyggelse.

Plandokumenter

Planregisteret med plandokumenter finner du her

Kunngjøring av plan - klage

Du har 3 uker på deg til å klage etter at du har fått beskjed om et vedtak. Hvis vedtaket blir kunngjort offentlig, starter fristen den dagen det først ble publisert. Her kan du lese mer om klagefrist - lovdata.no/Forvaltningsloven.

Klagen skal sendes skriftlig til den som har fattet vedtaket.

En klage skal inneholde:

  • Vedtaket det klages over
  • Den eller de endringer som ønskes
  • Årsaker til klagen
  • Dersom du klager så sent at det kan være uklart for oss om du har klaget i rett tid, må du også oppgi når du mottok denne meldingen.

Klagen kan sendes til:

  • E-post: post@lindesnes.kommune.no
  • Brevpost: Lindesnes kommune, Teknisk forvaltning, Nordre Heddeland 26, 4534 Marnardal. Merk med “Klage på vedtak og plan-Id.”

PlanID 33

Innspill må sendes inn innen 29. november 2025. 

Søk etter sak i våre innsynsløsninger

  • Postliste: søk med 25/02779
  • Politiske møter og saksbehandling:  søk med planID 33
  • Kommune-TV: søk med planID 33