Kunngjøring av planvedtak – endring av detaljregulering for Marnarkrysset (PlanID 201912)

Frist for innsendelse av eventuell klage er 12. juli 2025. Lindesnes kommune har vedtatt endring av reguleringsplan for Marnarkrysset.

Årsak til detaljregulering

Formålet med planendringen er å tilrettelegge for ny virksomhet. Endringen innebærer en økning av bebygd areal (BYA), samt en omstrukturering av trafikkløsningen for virksomheten bl.a. for å få mer trafikksikker løsning for varelevering. 

Plandokumenter

Plandokumentene er tilgjengelig i kommunens planregister. 

Kunngjøring av plan - klage

Du har 3 uker på deg til å klage etter at du har fått beskjed om et vedtak. Hvis vedtaket blir kunngjort offentlig, starter fristen den dagen det først ble publisert. Her kan du lese mer om klagefrist - lovdata.no/Forvaltningsloven.

Klagen skal sendes skriftlig til den som har fattet vedtaket.

En klage skal inneholde:

  • Vedtaket det klages over
  • Den eller de endringer som ønskes
  • Årsaker til klagen
  • Dersom du klager så sent at det kan være uklart for oss om du har klaget i rett tid, må du også oppgi når du mottok denne meldingen.

Klagen kan sendes til:

  • E-post: post@lindesnes.kommune.no
  • Brevpost: Lindesnes kommune, Teknisk forvaltning, Nordre Heddeland 26, 4534 Marnardal. Merk med “Klage på vedtak og plan-Id.”

PlanID 201912

Innspill må sendes inn innen 12. juli 2025.
 

Søk etter sak i våre innsynsløsninger

  • Postliste: søk med 25/01314
  • Politiske møter og saksbehandling:  søk med PlanID 201912
  • Kommune-TV: søk med PlanID 201912