Ny bookingløsning for byggesaker – enklere for deg!

Har du en pågående byggesak og trenger veiledning? Nå kan du enkelt booke tid med byggesaksavdelingen.

Lindesnes kommune lanserer en ny bookingløsning for byggesaker. Denne løsningen er for deg som allerede har en pågående sak og ønsker veiledning fra saksbehandler.

Slik fungerer det

Har du en pågående byggesak og ønsker kontakt med din saksbehandler? Book tid selv via vår bookingløsning.

Gå til vår bookingløsning

Fordelene med booking

  • Brukervennlig: Du bestiller tid på nett – når det passer deg.
  • Bedre tilgjengelighet: Du slipper ventetid på telefon.
  • Effektiv saksbehandling: Våre fagfolk får mer tid til å behandle saker.

Vil du følge saken eller finne saksbehandler? 

Du finner informasjon om saken din via vår postliste for byggesøknader. Vi gjør oppmerksom på at denne postlisten kun inneholder dokumenter i bygge- og delesaker fra august 2020 til dags dato.

Gå til postliste for byggesaker i Lindesnes kommune

Har du generelle spørsmål/henvendelse om byggesak? 

Har du generelle spørsmål om bygging, riving eller endring? Ta kontakt med byggesaksavdelingen på telefon eller e-post.

Her kan du lese alt om hvordan komme i kontakt med byggesaksavdelingen.