Skriftstørrelse

Brukerråd Helse og omsorg

Levekårsutvalget vedtok 14.02.2017 at det skulle opprettes 2 brukerråd i Helse- og Omsorgsetaten Lindesnes. Dette ble startet opp juni 2017.

Det er 5 representanter i hvert utvalg. Begge rådene har møter ca.1 gang i halvåret, men kan sammenkalles raskt om det er viktige saker som haster.

Brukerrådet er til for å gi brukerne innflytelse. Det skal være enkelt å ta opp saker i brukerrådet.

Er det ting du ønsker at brukerrådet skal ta fatt i?
Ikke vær redd for å ta kontakt med leder eller andre medlemmer i rådet!

Brukerråd i Enhet helse og habilitering. 

Kontaktperson er: Enhetsleder Karina B. Hommen.

Brukerråd i Enheten for institusjon og hjemmetjenester. (primært Eldreomsorgen)

Leder: Anne Tellefsen 90 99 28 98 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Medlemmer: Olaf Castellan 38257014 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
                        Grete Johansen 90 64 14 94 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
                        Marianne Hennestad 9512 04 98 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
                        Helga Strømme 

Enhetsleder for institusjon og hjemmetjenester, Anne-Grethe Tørressen, er sekretær i dette Brukerrådet.

Brukerrådet fungerer slik: 

• 4-7 medlemmer (inkl leder) velges for 2 år av gangen- evt vara ved flere enn 7 interesserte
• Medlemmene er både brukere og repr av brukerne (pårørende/verge)
• Frivillig og avlønnes ikke
• Enhetsleder møter i brukerrådet, har sekretærfunksjon
• Møtene organiseres av brukerrådets medlemmer og administrasjonen.
• De har ett årlig møte med Levekårsutvalget
• Det er et Rådgivende organ – ikke et utvalg!
• Brukerrådet behandler ikke saker som gjelder enkeltpersoner


Brukerrådet kan kontaktes ved å henvende seg til leder av rådet evt. andre medlemmer.

  • Last updated on .

Lindesnes kommune

Postadresse:
Lindesnes kommune, postboks 183, 4524 Lindesnes

Besøksadresse:
Rådhusveien 9, 4520 Lindesnes

Åpningstider:
Mandag-fredag kl. 08:00-15:30

 

Sentralbord: 38 25 51 00
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.



Kommunenummer: 1029
Organisasjonsnummer: 964 966 664

Personvern og informasjonskapsler

Logg inn

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me