Skriftstørrelse

Personalkontoret | Lindesnes

Personalkontoret er opptatt av å støtte, veilede, gi råd og bistå virksomhetene, rådmannsnivå og politikere raskt og effektivt.

Våre oppgaver vil blant annet være :

• Gi støtte og råd til virksomhetene i personalspørsmål, tariff og avtaleverk
• Arbeide med overordnede arbeidsgiveroppgaver, revidere handlingsplaner, internkontrollsystemer, personalhåndbok
• Virksomhetsutvikling og organisasjonsutvikling ved å drive og bistå i prosjekter
• Videreføre samarbeidet med arbeidstakerorganisasjonene og vernetjenesten
• Utvikle nye styringsredskaper med bruker - og medarbeidertilbakemeldinger
• Drive kompetanseutvikling og opplæring
• Ha ansvar for alle lønnsforhandlingene

  • Personalkontoret
    Leder:
    Rune Stokke
    Telefon avdeling:
    38255100
    E-post:
    mailto:postmottak@lindesnes.kommune.no
    Besøksadresse:
    Rådhusveien 9
    Postadresse:
    Postboks 183
    Postnummer:
    4524 Lindesnes
    Poststed:
    Lindesnes

    Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Postadresse

Lindesnes kommune, postboks 183, 4524 Lindesnes

Besøksadresse

Åpningstider mandag-fredag: kl. 08:00-15:30
Rådhusveien 9, 4520 Lindesnes

Kommunenummer: 1029
Organisasjonsnummer: 964 966 664

Kontakt oss

Telefontid: kl. 08-15.30
Sentralbord: 38 25 51 00

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Vakttelefoner

Om nettstedet

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Personvern og informasjonskapsler

Følg oss