Skriftstørrelse

Personalkontoret

Personalkontoret er opptatt av å støtte, veilede, gi råd og bistå virksomhetene, rådmannsnivå og politikere raskt og effektivt.

Våre oppgaver vil blant annet være :

• Gi støtte og råd til virksomhetene i personalspørsmål, tariff og avtaleverk
• Arbeide med overordnede arbeidsgiveroppgaver, revidere handlingsplaner, internkontrollsystemer, personalhåndbok
• Virksomhetsutvikling og organisasjonsutvikling ved å drive og bistå i prosjekter
• Videreføre samarbeidet med arbeidstakerorganisasjonene og vernetjenesten
• Utvikle nye styringsredskaper med bruker - og medarbeidertilbakemeldinger
• Drive kompetanseutvikling og opplæring
• Ha ansvar for alle lønnsforhandlingene

  • Personalkontoret
    Leder:
    Rune Stokke
    Telefon avdeling:
    38255100
    Mobil leder:
    .
    E-post:
    mailto:postmottak@lindesnes.kommune.no
    Besøksadresse:
    Rådhusveien 9
    Postadresse:
    Postboks 183
    Post Postnummer:
    4524 Lindesnes
    Lindesnes

    Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Lindesnes kommune

Postadresse:
Lindesnes kommune, postboks 183, 4524 Lindesnes

Besøksadresse:
Rådhusveien 9, 4520 Lindesnes

Åpningstider:
Mandag-fredag kl. 08:00-15:30

 

Sentralbord: 38 25 51 00
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.



Kommunenummer: 1029
Organisasjonsnummer: 964 966 664

Personvern og informasjonskapsler