Skriftstørrelse

Hopp til her

50 % driftshjemmel til privatpraktiserende fysioterapeut

Ledig stilling

Lindesnes kommune har ca. 5000 innbyggere og ligger på Norges sydspiss. Kommunen ønsker å være på lag med framtida, ved å fremme trivsel, tilhørighet og god helse for sine innbyggere. Lindesnes kommune vil fra 1.1.2020 bli sammenslått med Mandal og Marnardal kommuner.

Fysioterapitjenesten i Lindesnes kommune utøves i samarbeid mellom fastlønnede fysioterapeuter og avtalefysioterapeuter. Lindesnes kommune har pr i dag 2 kommunefysioterapeuter, 1 fysioterapeut i hverdagsrehabilitering og 1 fysioterapeut med driftstilskudd.    

Det lyses ut en nyopprettet 50 % fysioterapeuthjemmel som allmenn fysioterapeut. Driftstilskuddet/hjemmelen tilknyttes Lindesnes fysikalske institutt. Nærmere avtale gjøres direkte med instituttet. Dato for tiltredelse så raskt som mulig og etter nærmere avtale.

ARBEIDSOPPGAVER I HOVEDTREKK:

  • Generell fysioterapi
  • En stor del av pasientgruppen har muskel og skjelettplager

KVALIFIKASJONSKRAV:

  • Offentlig godkjent fysioterapeut
  • Ønskelig med utdanning og/eller kurs innenfor nevrologi, ortopedi og revmatologi (NOR)
  • Ønskelig med erfaring fra både privat og kommunal praksis

VI SØKER EN SOM:

  • Har interesse for og evne til å drive privat praksis med god kvalitet og service ovenfor samarbeidspartnere, kommunenes innbyggere og lovgivning forøvrig.
  • Ser betydningen av tverrfaglig samarbeid og har gode samarbeidsevner
  • Har evne til å jobbe selvstendig og ta initiativ
  • Har god rolleforståelse, herunder utøvelse av sin rolle som en del av kommunenes helse- og omsorgstjeneste
  • Personlig egnethet vektlegges

VI TILBYR:

  • Spennende arbeidsoppgaver i et tverrfaglig miljø, med mulighet til å påvirke kommunens helse- og omsorgstjenester
  • Avtalehjemmelen er regulert av ASA 4313 slik den til enhver tid lyder

KONTAKT:

  • For nærmere informasjon om stillingen, kan følgende kontaktes: daglig leder Anne Simonsen, tlf: 38 25 33 10/38 25 51 00.

SØKNAD:

  •  For å søke stilling ber vi deg benytte Elektronisk søknadsskjema
  • I første omgang ber vi om søknad uten kopi av attester og vitnemål. Disse tas med til et evt. intervju. For stillinger i barnehage, skole og helse-og omsorg, må søker legge frem gyldig politiattest.

Søknadsfrist: 3.3.2019

StillingsID: 606

Vi anbefaler at du registrerer deg som bruker når du søker. Du kan dermed hente frem opplysningene dine ved søknad på stilling ved senere anledning. Skjema fylles ut på skjermen og overføres direkte til kommunens saksbehandler når du trykker "send inn". Deler av den videre saksbehandling skjer elektronisk. Det er derfor viktig at søknaden fylles ut så fullstendig og relevant som mulig. Mail-adressen du oppgir vil bli benyttet som kontaktadresse videre i prosessen. Du får en elektronisk bekreftelse på at søknaden er mottatt samt et eget referansenummer.

Velkommen som søker!

 

  • Last updated on .

Postadresse

Lindesnes kommune, postboks 183, 4524 Lindesnes

Besøksadresse

Åpningstider mandag-fredag: kl. 08:00-15:30
Rådhusveien 9, 4520 Lindesnes

Kommunenummer: 1029
Organisasjonsnummer: 964 966 664

Kontakt oss

Telefontid: kl. 08-15.30
Sentralbord: 38 25 51 00

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Vakttelefoner

Om nettstedet

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Personvern og informasjonskapsler

Følg oss

Logg inn

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me