Skriftstørrelse

Midlertidig 60 % stilling for 1 år som veileder i flyktningetjenesten

ledig stillingLindesnes kommune har ca. 5000 innbyggere og ligger på Norges sydspiss. Kommunen ønsker å være på lag med framtida, ved å fremme trivsel, tilhørighet og god helse for sine innbyggere. Lindesnes kommune vil fra 1.1.2020 bli sammenslått med Mandal og Marnardal kommuner.

Lindesnes kommune tar hvert år imot flyktninger og ønsker at mottak og integrering fungerer bra i tråd med intensjonen. Flyktningetjenesten har i dag to personer som samarbeider tett med hverandre. Det nå ledig midlertidig 60% veilederstilling i flyktningetjenesten for ett (1) år.

Arbeidsoppgaver i hovedtrekk:

  • Veiledning og oppfølging av en flyktningfamilie i det første bosettingsåret
  • Oppfølging av introduksjonsprogram for flyktninger i denne perioden
  • Veiledning om skole og utdanning i Norge
  • Ulike administrasjonsoppgaver

Kvalifikasjonskrav:

  • Minimum 3-årig høyskole/universitetsutdannelse, og det er ønskelig med relevant tilleggsutdanning.

Vi søker en som:

  • Er sosial og god til å kommunisere og har gode språkferdigheter i norsk og engelsk
  • Selvstendig, positiv og fleksibel
  • Har kunnskap om offentlig forvaltning og det norske utdanningssystemet
  • Har kunnskap og erfaring om arbeid i flerkulturelle miljøer
  • Har førerkort i kl. B og disponerer bil
  • Det er ønskelig å ansette snarest.

Vi tilbyr:

  • Spennende arbeidsoppgaver i sammen med andre i flyktningetjenesten
  • Lønn i henhold til gjeldende tariffavtale
  • Gode forsikringsordninger

KONTAKT:

For nærmere informasjon om stillingen, kan fagleder for flyktningetjenesten, Janet Michaelsen kontaktes i telefon 382 53 356/415 50 582.

SØKNAD:

For å søke stilling ber vi deg benytte Elektronisk søknadsskjema

I første omgang ber vi om søknad uten kopi av attester og vitnemål. Disse tas med til et eventuelt intervju.

Søknadsfrist: 19.8.2018


StillingsID: 581

Vi anbefaler at du registrerer deg som bruker når du søker. Du kan dermed hente frem opplysningene dine ved søknad på stilling ved senere anledning. Skjema fylles ut på skjermen og overføres direkte til kommunens saksbehandler når du trykker "send inn". Deler av den videre saksbehandling skjer elektronisk. Det er derfor viktig at søknaden fylles ut så fullstendig og relevant som mulig. Mail-adressen du oppgir vil bli benyttet som kontaktadresse videre i prosessen. Du får en elektronisk bekreftelse på at søknaden er mottatt samt et eget referansenummer.

Velkommen som søker!

  • Last updated on .

Lindesnes kommune

Postadresse:
Lindesnes kommune, postboks 183, 4524 Lindesnes

Besøksadresse:
Rådhusveien 9, 4520 Lindesnes

Åpningstider:
Mandag-fredag kl. 08:00-15:30

 

Sentralbord: 38 25 51 00
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.



Kommunenummer: 1029
Organisasjonsnummer: 964 966 664

Personvern og informasjonskapsler

Logg inn

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me