Skriftstørrelse

Vernepleier/sykepleier, 100% stilling ved avdeling for funksjonshemmede.

Ved avdeling for funksjonshemmede er det ledig 100 % fast stilling som vernepleier/sykepleier, for snarlig tiltredelse.

Stillingen inngår i 2-delt turnus dag/kveld, og arbeid hver 3. helg. Det jobbes nå med å utarbeide ny turnus med igangsettelse fra våren 2018. Stillingen vil delvis være organisert i oppsatt turnus og delvis som fraværserstatter i avdelingen.

Vi søker personer som ønsker å bidra til at avdelingen er en trygg, omsorgsfull og faglig sterk avdeling. Vi er opptatt av å bygge team som innehar ulike kvalifikasjoner, som utfyller hverandre og spiller hverandre gode. Vi søker en vernepleier/sykepleier som kan bidra til å heve det faglige arbeidet, hvor det vil bli vektlagt ansvar i forhold til målrettet miljøarbeid og medisinfaglig kompetanse. Vernepleier/sykepleier vil også ha delansvar for veiledning og opplæring av kollegaer.

Kvalifikasjoner:

• Bachelorgrad - vernepleie, sykepleie
• Vi søker personer som har erfaring i arbeid med voksne personer med nedsatt funksjonsevne.
• Erfaring fra arbeid med personer som har en utfordrende atferd, vil bli vektlagt.
• God fysisk og psykisk helse grunnet arbeid med personer med store hjelpebehov.
• God muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
• God data kunnskaper.
• Politiattest må legges fram.
• Sertifikat klasse B.

Arbeidsoppgaver:

• Det arbeides etter miljøterapeutiske metoder, med vekt på å bygge gode relasjoner med den enkelte bruker.
• Utarbeide prosedyrer, tiltak og rutiner.
• Primærkontaktansvar, koordinatoroppgaver og individuelt planarbeid.
• Medikamenthåndtering.
• Arrangere og delta i opplæring av personalet og nye ansatte.


Personlige egenskaper:

• Vi vektlegger personlige egenskaper som selvstendighet, pågangsmot, initiativ- og samarbeidsevner, omsorg for andre, samt kontakt- og tillitsskapende evner.
• Det legges vekt på evne til å tenke helhetlig, arbeide tverrfaglig og det å være endringsvillig.
• Vi ønsker kollegaer med godt humør, som er kreative og omsorgsfulle.
• Den enkelte terapeut må mestre å arbeide i team, samarbeide med pårørende, kollegaer og andre samarbeidsaktører etter felles målsetting.
• Det legges vekt på personlig egnethet.
• Den ansatte må også kunne jobbe strukturert og individbasert på egen hånd.

informasjon

Stillingen lønnes etter gjeldene tariffavtale.
Opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til
daglig leder Tore Aastrup, tlf.: 913 64 707, eller
enhetsleder Karina B. Hommen tlf.: 958 21 415 

Søknad

I første omgang ber vi om søknad uten kopi av attester og vitnemål. Disse tas med til et eventuelt intervju.
For å søke stilling ber vi deg benytte elektronisk søknadsskjema
Stillingsid: 558
Søknadsfrist: Søndag 11.mars 2018

 

  • Last updated on .

Lindesnes kommune

Postadresse:
Lindesnes kommune, postboks 183, 4524 Lindesnes

Besøksadresse:
Rådhusveien 9, 4520 Lindesnes

Åpningstider:
Mandag-fredag kl. 08:00-15:30

 

Sentralbord: 38 25 51 00
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.



Kommunenummer: 1029
Organisasjonsnummer: 964 966 664

Personvern og informasjonskapsler

Logg inn

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me